תרגולי יוגה לכאבי גב

כאן תוכלו למצוא מגוון תרגולי יוגה לכאבי גב

כאבי גב זו אחת מהבעיות האורטופדיות הכי נפוצות ונראה כי זו אחת הסיבות הכי שכיחות בגינה אנשים מגיעים לתרגל במטרה לתרגל יוגה לכאבי גב.

ואכן יוגה מאוד מאוד עוזרת לכאבי גב. אם זה בזכות החיזוק של שרירי הגב, שמאפשר לנו להיות עם גב זקוף ולא כפוף, או בזכות התנועה הנוצרת בתרגולהיוגה לכאבי הגב.
לעיתים תרגול הפראניאמה, של נשימות עמוקןת כבר מייצר שינוי -הצלעות מחוברות לעמוד השדרה שלנו. לכן תנועה בצלעות בזכות הנשימה העמוקה, תוביל לתנועה בעמוד השדרה ולתנועה בחוליות.

כחלק מהניסיון להקל על שרירי הגב יש לבדוק את מצב שרירי רצפת האגן ולחזק גם אותם בעת הצורך. ישנן כל כך הרבה סיבות העלולות לגרום לחולשה ברצפת האגן ויש קשר ברור בין חולשה ברצפת האגן לכאבי גב.

איזור נוסף שקשור; משפיע ומושפע מהגב התחתון הוא איזור מפרק הירך ושרירי הגלוטאוסים. השרירים העוטפים את מפרק הירך.

אם אתם מחפשים משהו ולא מוצאים אותו כאן; השתמשו בתיבת החיפוש 
או חזרו לכל הסרטונים החינמיים ונסו לחפש שם.

שימו 💜- לכל מי שיש פציעה או כאבים כדאי להתייעץ עם רופא לפני התחלת התרגול. 
לוודא שהתרגול מתאים לכם.
אני כאן כמובן לכל שאלה או ההתייעצות.
בווטסאפ או דרך כאן.

שיהיה תרגול נעים ומרומם
💜
מיכל

סיום פוסט 3

לתרגולי יוגה נוספים מוזמנים להצטרף
לערוץ היוטיוב – יוגה ביחד | הסטודיו של מיכל.

ערוץ זה קם כדי לתת מענה לתלמידים ומתרגלים.
תוכלו למצוא בו מגוון של תרגולים; בנושאים שונים, באורכים שונים, וברמות קושי מגוונות.

לתרגל לבד זהו אחד המכשולים הגדולים בדרך. הבנתי יותר מתמיד כמה חשוב הביחד בתרגול,
הקהילתיות,  תחושת השייכות.

בסנסקריט יש את המושג סנגהה- החבורה שהולכת יחד בדרך.
אז מוזמנים להצטרף לדרך ולתרגל יוגה ביחד.

זה כמובן, לא תחליף ללימוד עם המורה; לתיקונים ולכיוונים העדינים של המורה.
אך זוהי פלטפורמה המאפשרת לנו ללכת יחד בדרך הזו ולשמור על תרגול עקבי.

מוזמנים ומוזמנות להצטרף, מקווה שנתראה
💜
מיכל