על הסטודיו

בכתבים הפילוסופים של היוגה נכתב כי על היוגי לתרגל במקום שיהיה לו נעים. וזאת כדי שנוכל להתפנות לתרגול וכדי שיהיו כמה שפחות הסחות דעת.

אני בוחרת את מקומות הלימוד, על פי עקרון מנחה זה.
הסטודיו מרווח, נעים ונקי.
בסטודיו יש את כל הציוד הנחוץ לתרגול. אם כי אני תמיד ממליצה- לרכוש מזרון אישי משלכם.

כעקרון מנחה- אני פונה בתרגול אל התלמידים והם פונים אלי. חשוב לי לראות את כולכם ושכולם יוכלו לראות אותי.
חשוב לי שכולנו נרגיש בנוח ולכן מספר התלמידים בכל שיעור מוגבל.

בהאתה יוגה המסורתית התאימו את התרגול לכל תלמיד ותלמיד. 

כיום בעידן המודרני זה לא מתנהל כך. אנו מתרגלים בקבוצה.
חלקנו זקוקים  לדיוקים, אחרים זקוקים להרבה מנוחות, יש שאוהבים שמתקנים אותם ויש כאלו שאוהבים לתרגל ללא הפרעה. יתרה מכך, כל יום אנחנו קצת אחרים.
חלק מהסוד והקסם של תרגול  היוגה הוא להתאים את התרגול למה שהגוף, הנפש והתודעה צריכים. למה שיקדם אותו בנקודת זמן מסוימת. וזאת מגיע מתוך התבוננות מה מתרחש באותו רגע נתון.

בתרגול קבוצתי יש פחות מקום להתאמות מסוג זה כפי שהיה מתאפשר בתרגול פרטני או ביוגה טיפולית . אך חלק חשוב מההוראה שלי הוא להתאים את התנוחות ואת הווריאציות השונות לתלמידים על פי יכולתם.

להקל על מי שתנוחה מסוימת מאתגרת אותו, ואילו לדייק או לתת וריאציה לאלו שקל להם באותה התנוחה בדיוק.

כיום מתקיימים שיעורי יוגה בכרכור ובמשמרות אליהם מגיעים תלמידים מכל האיזור: זיכרון יעקב, חדרה, בנימינה, גבעת עדה, עמק חפר,ישובי אלונה וישובי מועצה אזורית מנשה.

כחלק מהשינוי שהביאה עימה הקורונה ישנם תלמידים שמוצאים שנוח להם לתרגל אונליין ובזום. 

לכן, את רוב השיעורים אני ממשיכה להעביר גם בזום (פרט לשיעורי עומק) וכחלק מהתרחבות הסטודיו ישנם גם שיעורי יוגה חינמים שתוכלו לתרגל בזמנכם החופשי וקורסי יוגה דיגיטליים לכל הרמות.

ממליצה בחום לחבר את המחשב/ נייד למערכת שמע על מנת לשמוע את ההנחייה טוב ומלהשתמש במסך גדול על מנת לאפשר חווית תרגול מירבית.

על הסטודיו
סטודיו ליוגה בכרכור

בסטודיו מתקיימים מגוון שיעורים: 

למתחילים, למתקדמים או לכל הרמות יחד. וכן קיימת אפשרות לשיעורי יוגה פרטניים – יוגה טיפולית במצבי פציעה או מחלה כשיקום הגוף.

מעבר לשיעורים השוטפים מתקיימים בסטודיו קורסי העשרה ועומק בעולם היוגה– קורס בנושא מסוים הכולל לימוד פילוסופיה והעמקות בתרגול או מנחים מסוימים.

ומספר פעמים בשנה אנו נפגשים מעבר לגבולות הסטודיו באירועי יוגה שונים: סדנאות יוגה עם או בלי לילה וחגיגת סוף שנה בתרגול יוגה חגיגי.

מוזמנים להצטרף אלינו לדרך היוגה, השאירו פרטים ואחזור אליכם

לתכנים נוספים בנושאים קשורים ודומים:

שיעורי העמקה ביוגה
סדנאות ומפגשים
איך לבחור מזרון יוגה
המדריך לבחירת מזרון יוגה
מיכל נישטיין להט
עלי- מיכל נישטיין להט