תרגול יוגה לחיזוק הקרסול

יוגה לחיזוק הקרסול

תרגול המתאים לכל הרמות

18:54

נגן וידאו

יוגה לחיזוק הקרסול זהו תרגול קצר וממוקד, לכל הרמות.

יוגה לחיזוק הקרסול, זהו תרגול חשוב בעיקר לאנשים שנוטים לנקוע את הקרסול, או אחרי שבר או פציעה  במפרק זה.

פגיעות בקרסוליים מחלישות מאוד את הרצועות התומכות במפרק. כתוצאה מכך,  מפרק הקרסול שגם ככה חלש בגלל הפציעות, נחלש עוד יותר ופגיע עוד יותר לפציעות נוספות.

תרגול יוגה לחיזוק הקרסול הוא תרגול חשוב כי הקרסוליים שלנו נושאות את משקל כל הגוף שלנו.

כלומר,על הקרוסליים יש עומס רב.
וכדי להמנע מפציעות חוזרות ונשנות במפרק הקרסול, פציעות שקשה להשתקם מהן, כדאי להקדיש ולחזק את השרירים המייצבים את המפרק.

על מנת להימנע מנקעים חוזרים יש לתרגל הגדלת טווחי תנועה במפרק הקרסול באופן הדרגתי.
וכמובן, את חיזוק השרירים העוטפים את מפרק הקרסול.
גם כן, באופן הדרגתי .
על מנת לא לייצר עומס מוגזם על הקרסול.
עומס, שיוביל לפציעה, או כאבים במקום לשיקום.

צריך לזכור שפציעה בקרסול יכולה להשפיע על הברך ועל מפרק הירך. 
בכלל שהקרסול כואב אנו לא נותנים משקל על הרגל הכאובת/ הפצועה, ולכן משקל הגוף עובר לרגל השנייה.
שחווה כעת עומד כפול.
אם זהו משהו נקודתי, זה לרוב יחלוף. אבל אם מדובר על משהו כרוני, הרגל ה"בריאה" תחווה עומס של משקל, שיוביל בסופו של דבר לכאבים במפרקים ברגל ה"בריאה" ואולי גם לפציעות עקב עומסים מוגזמים.

התרגול נועד לחזק,
לרווח,
להגמיש
ולאפשר לכם להרגיש טוב יותר.
לא לגרום לכם ליותר כאב.
תרגול נעים

סיום פוסט 3

לתכנים נוספים בנושאים קשורים ודומים:

יוגה לכפות הרגליים
תרגול יוגה לכפות הרגליים
השתרשות
מאמר- השתרשות

תרגול -יוגה למרחב בכתף

לתכני היוגה ביחד שלנו;
קורסים דיגיטליים וחודשי יוגה חינמיים:

הרצאה אונליין- על רצפת האגן
50 ש"ח
חודש מרחב
חודש חינמי
קורס יוגה אונליין- מפרקים נושמים
100 ש"ח
חודש שרירים מייצבים
חודש חינמי
חיזוק רצפת אגן
100 ש"ח